Sportevenementen voor kinderen

Toelichting op de activiteit

City Run Eindhoven (13 oktober)
In Eindhoven vindt tijdens de Marathon Eindhoven ook de City Run plaats. Een korte afstand die geschikt is voor kinderen vanaf 8 jaar. Daarnaast kunnen (geoefende) kinderen vanaf 14 jaar meedoen aan de 10 km. Mogelijke afstanden: 5 en 10 km.

MTB clinic Wierden (13 oktober)
In Wierden (OV) kunnen kinderen van 8 t/m 14 jaar tijdens de MTB Lageveldtoer meedoen met een MTB-clinic van 16 km. Papa en mama kunnen tijdens deze dag ook met een langere afstand meedoen. Mogelijke afstanden: 16 km.

Kids Run Amsterdam (20 oktober)
In Amsterdam (NH) vindt de Kids Run plaats. Kinderen van 4 t/m 13 jaar kunnen meedoen aan een afstand van 700 meter en finishen in het Olympisch Stadion! Na afloop kun je een persoonlijk diploma downloaden en is er een spetterend kinderfeest met springkussens, schmink en een kinderdisco. Mogelijke afstanden: 700 meter.

Kids Survival Almere (25 oktober)
In Almere (FL) kunnen kinderen (5 t/m 14 jaar) individueel of samen met vriendjes of vriendinnetjes meedoen aan een survival parcours. Het wordt een spannende middag met veel plezier. (Het valt eigenlijk net niet meer in de Zwaanzinnig Samen actieweek, maar we vinden het zo'n leuke tip dat we het toch hebben opgenomen in dit overzicht.)

Aanmelden / meedoen?

Je kunt deze actie als volgt organiseren.

• Meld je aan voor één van de tochten.
  • Let op: er zijn vaak inschrijfkosten aan verbonden. Mocht dit een probleem voor je zijn, neem graag even contact met ons op via actieweek@stichtingfelice.nl.
  • Maak vervolgens een eigen actiepagina aan op onze via https://stichtingfelice.digicollect.nl.
  • Maak je omgeving enthousiast om jou te sponsoren voor Stichting Félice! Zij kunnen online doneren via jouw eigen actiepagina.
  • Op de actiepagina wordt bijgehouden hoeveel je hebt ingezameld voor Stichting Félice.