Online inzamelingsactie

Toelichting op de activiteit

Via de site https://stichtingfelice.digicollect.nl kan je een online collectebus aanmaken. Met deze collectebus kan je gedurende het hele jaar, maar vooral tijdens onze actieweek, geld ophalen voor Stichting Félice. Niet in de regen langs de deuren, maar comfortabel vanuit huis collecteren voor het goede doel!

Ben jij die held die met een paar drukken op de knop zijn/haar hele netwerk aanspreekt om te doneren?

Heb je vragen? Laat het ons weten! Mail naar actieweek@stichtingfelice.nl.

Aanmelden / meedoen?

• Ga naar https://stichtingfelice.digicollect.nl.
  • Klik op 'Start je eigen collectebus' en vul je gegevens in.
  • Op jouw pagina zie je vervolgens de bekende sociale media icoontjes staan: klik op die icoontjes en deel jouw collectebus op Facebook, Twitter, LinkedIn of (met je telefoon) op WhatsApp. Ook kan je via een e-mail je vrienden en familie wijzen op jouw collectebus.
  • Ieder die wil kan via jouw collectebus met iDEAL een bedrag naar keuze overmaken.

Je kunt deze actie op elk gewenst moment starten. Het zou natuurlijk heel erg leuk zijn als je zo snel mogelijk een online collectebus aanmaakt, zodat we direct na afloop van Zwaanzinnig Samen kunnen zien hoeveel geld je al hebt opgehaald