Stichting Félice helpt

Stichting Félice helpt ouders om het afscheid van hun kindje zo mooi mogelijk te maken Om ouders te helpen, zal de stichting een bedrag tot 150 euro vergoeden voor een de volgende mogelijkheden:
Oplaten van ballonnen
Bloemetjes
Kistje
Bubbels om te proosten op het leven van het kindje
Gebakjes
Fotograaf
Urn
Geluidsopname van het afscheid
Kosten voor de uitvaartverzorger

Daarnaast kunnen ouders altijd kiezen uit een houten diertje of een naamslinger.

Stichting Félice maakt het ook mogelijk kindjes te balsemen. Deze aanvraag kan uitsluitend telefonisch geplaatst worden via 0650642059. Er zal in overleg met de uitvaartverzorger een afspraak gepland worden voor balseming. De kosten hiervoor zullen volledig vergoed worden door Stichting Félice.

Neem een kijkje op onze pagina met tips om een beter beeld te krijgen van bovenstaande mogelijkheden.

Aanvraagformulier

Vul hieronder je gegevens en verzoek in en wij reageren zo snel mogelijk. Alle communicatie laten wij per mail verlopen. Heb je zelf de behoefte om telefonisch contact met ons op te nemen, dan mag dat natuurlijk altijd (tel: 0650642059).

Verzoek indienen

Wij hebben een pagina aangemaakt waar we voor alle kindjes een zwaantje plaatsen. Klik hier om naar de pagina te gaan.

Aanvullende voorwaarden

1. Vanwege de samenwerking met diverse partners, kan een aanvraag uitsluitend gedaan worden tot 2 maanden na het overlijden.
  2. De Stichting kan uitsluitend helpen wanneer zij zelf de (financiële) middelen daarvoor voorhanden heeft.
  3. Stichting Félice ontvangt graag facturen op naam van Stichting Félice.
  4. De factuur zal overgemaakt worden aan de desbetreffende crediteur. In eerste instantie wordt er niet rechtstreeks uitgekeerd aan ouders. Wanneer de ouders de factuur al voldaan hebben, ontvangt Stichting Félice graag een nota en zal een deze (gedeeltelijk) vergoed worden aan de ouders.
  5. Als Stichting vinden wij het fijn om vermelding te maken van hetgeen wij doen. Wanneer er een verzoek wordt ingediend, zal er dan ook een klein stukje worden geplaatst op de blog. Uiteraard kan dit zonder naam en beeldmateriaal. Vind je het mooi dat hier naam en beeld aan toegevoegd worden, dan ontvangt de Stichting graag een mail hierover.  Heb je liever dat we niets plaatsen, geen probleem. Laat het ons dan wel even weten.