Geef een meter stof

Afgelopen jaar heeft Stichting Félice 200 naamslingers aan ouders gegeven. Daarvoor zijn maar liefst 3.000 vlaggetjes van stof voor gemaakt! Dit konden wij niet doen zonder onze vrijwilligers. Zij werken heel hard werken aan het sorteren van stoffen, naaien en strijken van vlaggetjes, snijden van letters, en tot slot het personaliseren en verzenden zodra een aanvraag binnenkomt.

Wat zijn we hier dankbaar voor!

Momenteel wordt vanwege het corona-virus opgeroepen om niet te dicht bij elkaar in de buurt te komen, terwijl ouders die een kindje verliezen juist de steun van de omgeving zo hard nodig hebben! Stichting Félice wil zich de komende periode inzetten om ouders extra te helpen, om juist ook in deze periode het verdrietige afscheid een beetje mooier te maken. Wij hebben daarom besloten dat ouders momenteel geen keuze hoeven te maken tussen een naamslinger en een houten diertje, ze krijgen beiden aangeboden door Stichting Félice. Maar wij kunnen dit ook niet doen zonder de financiële middelen om de mooiste stoffen in te kopen. Daarvoor hebben we jou nodig! Help jij mee, en geef jij ons via een eenmalige donatie één of meerdere meters stof?

Helpen jullie mee? Geef dan nu één of meerdere meters stof!

Dankjewel!