Stichting Félice hoopt vandaag zoveel mogelijk donaties binnen te halen om alle ouders, die wij hebben mogen helpen, met de feestdagen een hart onder de riem te steken.

Voor veel ouders zijn de feestdagen extra moeilijk en wordt hun lieve kindje nog meer gemist. Deze ouders verdienen warme en liefdevolle dagen en wij hopen daar een heel klein beetje aan bij te kunnen dragen.

Help jij ons mee een verdrietig afscheid een beetje mooier te maken?

Vandaag is het Giving Tuesday!- Global Day of Generosity

Hoe help je nog meer?
Er zijn een aantal gemakkelijke manieren om te doneren zonder dat het jou iets extra kost. 

Boek je hotelkamer via www.booking.com/steunstichtingfelice.nl

Wanneer je via bovenstaande link boekt, doneert www.booking.com 7% aan Stichting Félice. 

Shop online via stichtingfelice.doelshop.nl

Via deze speciale link kan je doorklikken naar alle grote webshops zoals Coolblue, Bol.com, Mediamarkt, Wehkamp, de Bijenkorf en nog veel meer. Deze grote webshops doneren een percentage van jouw aankoopbedrag. Dit werkt alleen via bovenstaande app en niet via apps. Lees hier meer.

 

Boek - Het leven zonder €12.50

Eerlijke, verdrietige en hoopvolle verhalen over het overlijden van een kindje. Een mooi kadootje om ouders of familie en vrienden uit je omgeving een hart onder de riem te steken en daarmee Stichting Félice te steunen. 

Klik hier om het boek te bestellen.

Over Giving Tuesday
Tot enkele jaren geleden stonden de laatste weken van het jaar in Amerika in het teken van geven. Met het einde van het jaar in zicht wilde iedereen toch nog een steentje bijdragen aan een betere wereld. Met de komst van marketinghypes als #BlackFriday en #CyberMonday, was het hele idee van 'geven' een beetje op de achtergrond geraakt.

Om het idee van geven weer onder de aandacht te brengen, startten New York's 92nd Street Y en the United Nations Foundation in 2012 daarom met Giving Tuesday. Al snel haakten Goede Doelen en andere non-profits hier op in. Op social media wordt gebruik gemaakt van de hashtag #GivingTuesday om het bewustzijn van mensen te verhogen en hen te stimuleren om eens iets voor een ander te doen. Ook bedrijven doen mee: zo doneren sommigen een percentage van hun dagomzet of sponsoren ze speciale Giving Tuesday Events.