Augustus 2018
  • Vanaf deze maand zijn de slingers ook te koop voor  €25.00 per stuk inclusief verzendkosten.
  • We hebben iemand gevonden die de vormgeving voor Stichting Félice onder handen gaat nemen.

Juli 2018
  • De afgelopen maanden bleven de vragen maar binnenstromen nav de blog over onbeantwoorde vragen. Eind juli wordt de blog met antwoorden echt geplaatst.
  • We kunnen helaas niet iedereen persoonlijk bedanken voor de prachtige donaties. We hebben helaas niet altijd ieders gegevens maar we zijn enorm dankbaar voor alle lieve donaties die gedaan worden.
  • De balans is opgemaakt. Stichting Félice heeft inmiddels 70 ouder(stellen) mogen helpen.
  • Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een planning voor 2018 - 2019. Er staan een paar mooie evenementen op de planning om geld in te zamelen.
  • Stichting Félice is onderdeel geworden van Still born.  Still born is het landelijk steunpunt voor ouders die hun baby verliezen op het moment dat welkom heten en afscheid nemen samenkomt, en voor de zorgprofessionals die deze ouders begeleiden

Juni 2018
  • Er hebben wat verschuivingen in het bestuur plaatsgevonden. We zijn enorm blij dat Sasksia Peters het bestuur komt versterken in de rol van penningmeester. De vacature van secretaris staat nog steeds open.
  • Iedere tweede zondag van juni organiseerde Ima Afscheidszorg een herinneringsdag. Ook Stichting Félice was daar aanwezig.
  • We zijn achter de schermen heel druk bezig met het werven van fondsen zodat we nog meer ouders kunnen helpen.
  • Omdat de naamslinger en houten diertje zo goed ontvangen wordt, bieden wij ouders deze ook met terugwerkende krachten aan. Daarnaast krijgen ouders die een aanvraag indienen, standaard een houten diertje of een naamslinger.
  • Op 9 juni ging Juliette voor het eerst weer terug naar het Ronald McDonald Huis van het VUMC. Met een schaal vol brownies om de geweldige vrijwilligers te bedanken voor hun geweldige steun tijdens hun verblijf toen Félice in de VU lag. Maar ook om het verhaal over Stichting Félice te vertellen. Het hele verhaal is te lezen in het magazine het (t)Huis welke in het najaar uit zal komen.
  • In de eerste week van juni startte wij een mooie samenwerking met Uitvaartbloemist in Memoriam. Zij geven een prachtige korting op de mooie bloemstukken waardoor we samen met hun het verdrietige afscheid een beetje mooier kunnen maken. Uiteraard vind je meer informatie over hun op donateurs & sponsoren pagina.
  • Vanaf nu krijgen de ouders bij iedere aanvraag standaard een houten diertje of een naamslinger.
  • Op 4 juni ontvingen wij bericht van het CBF dat Stichting Félice erkend is als Goed Doel.

Mei 2018
  • Wij zijn op zoek naar een extra bestuurslid. Er staat een vacature online voor een secretaris.
  • 22 mei was er weer een bestuursvergadering. We zijn continue in ontwikkeling en de plannen zijn eindeloos.
  • Stichting Félice wordt onderdeel van Stillborn. Meer informatie hierover lees je op de partnerpagina
  • In mei hebben we 12 ouders geholpen
  • Telefonische controle voor de CBF erkenning. We hopen hier snel goed bericht over te ontvangen
  • Er staat een vacature voor een secretaris in het bestuur online. Klik hier voor meer informatie.